Доступ до публічної інформації

 



Територія обслуговування  села Кумарі Кам'яномостівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області

/Files/images/109.jpg

Ліцензований обсяг закладу - 11 дітей.

У 2021/2022 навчальному році функціонує 1 різновікова група

У 2022/2023 році освітній процес призупинено в зв'язку з воєнним станом в Україні
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
6053728_c5038f19

Інформація про вакансії:

- вихователь - 1,0 ставки - 30 години на тиждень

БУЛІНГ - МИ ВСІ МОЖЕМО ЙОГО ЗУПИНИТИ!

/Files/images/1sobornst/1.jpg

Протидія булінгу

БУЛІНГ У ДИТЯЧОМУ САДКУ — МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ

Чи замислювалися ви, де беруть витоки комплекс жертви або потреба агресії стосовно інших. Мало хто з батьків знає про булінг чи стикається з цим явищем в дитячому садку. Чому і як дитина дошкільного віку стає жертвою булінгу? Дізнайтеся з пам’ятки, що означає цей термін, хто може спровокувати булінг та як змінюється поведінка дитини

ЯКІ ВИДИ

Булінг (від англ.tobull— переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.

Булінг може проявлятися як тиск: психологічний; фізичний.

Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор.

/Files/images/Bezymyannyj_bulling_Montazhnaya-oblast-1.jpg

ХТО ПРОВОКУЄ

Булінг серед дітей старшого дошкільного віку можуть спровокувати дорослі. Діти старшого дошкільного віку одразу сприймають ставлення авторитетних дорослих до інших і беруть це ставлення за зразок. Вони починають цькувати дитину чи дітей, якщо:

1) педагог або помічник вихователя—

– зневажливо ставиться до дитини, яка часто плаче або невпевнена в собі;– ігнорує скаргу дитини на те, що її образили однолітки;

– глузує із зовнішнього вигляду дитини;

– образливо висловлюється про дитину чи її батьків;

– проявляє огиду щодо фізичної або фізіологічної особливостей дитини;

2) батьки або члени сім’ї —

– б'ють та ображають дитину вдома;

– принижують дитину у присутності інших дітей;

– проявляють сліпу любов та виконують усі забаганки дитини;

– ставляться до своєї дитини як до неповноцінної особистості, жаліють (неповна родина, дитина хвора або має відхилення в розвитку).

Усі діти потребують підтримки дорослих — батьків, вихователів, практичного психолога та соціального педагога. Саме вони мають допомогти дітям налагодити партнерські взаємини з однолітками у групі

ЯК МІНЯЄТЬСЯ ПОВЕДІНКА ДИТИНИ

Дитина-жертва булінгу поводиться незвично. Якщо раніше вона охоче відвідувала дитячий садок, то тепер така дитина:

1) вдома—– не хоче одягатися вранці;

– шукає собі будь-яку справу вдома, аби не йти до дитячого садка;

– просить батьків забрати її із дитячого садка раніше;

– плаче, вигадує хворобу або в неї дійсно підвищується температура тіла, починають боліти голова, живіт;

– не контактує з однолітками у дворі;

– грає наодинці в парку;

2) в дитячому садку—

– не бере участь у сюжетно-рольових та рухливих іграх, спільній самостійній художній діяльності тощо;

– усамітнюється при будь-якій нагоді;

– часто губить свої іграшки або речі;

– бруднить чи псує одяг;

– грає поламаними іграшками;

– відмовляється на користь іншої дитини від головної ролі в театрілізації чи грі;

– не має друзів у групі.

/Files/images/0lto/БУЛІНГ.-днз-испр.jpg

Алгоритм дій працівників закладу освіти у випадках виявлення булінгу:
  • Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, педагогам, психологу або безпосередньо завідувачу.
  • Дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.
  • Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.
  • Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.
  • Керівник закладу розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставин булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  • До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу та інші зацікавленіособи.
  • У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.
У випадку виявлення фактів насильства у відношенні до дітей слід звертатись:
  • до керівника закладу;
  • до поліції за номером 102;
  • до центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;до громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства;
  • на телефони«гарячих ліній»:0-800-500-333 дитяча гаряча лінія центру «Ла страда – України»; 0-800-500-335 національна гаряча лінія з питань запобігання насильству

/Files/images/0lto/unnamed.jpg

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ. КІБЕРБУЛІНГ

ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЯК ЗАХИСТИТИ ДИТИНУ

Чат-бот «Кіберпес»

Міністерство цифрової трансформації у співпраці з ЮНІСЕФ та за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України, Координаційного центру з надання правової допомоги та Міністерства юстиції України випустило чат-бот «Кіберпес». У чат-боті можна дізнатись про те, як діяти дітям, батькам і вчителям у разі кібербулінгу.

Чат-бот у Telegram і Viber допоможе дізнатись, як визначити кібербулінг, як самостійно видалити образливі матеріали з соціальних мереж, а також куди звертатись за допомогою.

У чат-боті «Кіберпес» можна знайти інформацію про те:

• що таке «кібербулінг» та як він проявляється;

• як визначити контент, що містить кібербулінг;

• що робити, якщо вас кібербулять;

• як видалити матеріали, що містять кібербулінг;

• як попередити кібербулінг;

• як не бути кібербулером.

ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД СЕКСУАЛЬНОГО НАСИЛЛЯ В ІНТЕРНЕТІ:

ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «STOP SEXTING»

Сексуальне насилля онлайн– один з викликів, який стоїть перед батьками та педагогами. Діти можуть стикатись із сексуальним насилля в Інтернеті у формах секстингу, кібергрумінгу та сексторшену.

Секстинг– це надсилання інтимних фото чи відео з використанням сучасних засобів зв’язку. Діти можуть надсилати такі матеріали як знайомим, так і не знайомим їм у реальному житті людям. Матеріали подібних переписок можуть бути оприлюднені, що часто призводить до кібербулінгу та цькувань дитини у школі.

Кібергрумінг— це процес комунікації із дитиною в Інтернеті, під час якого злочинці налагоджують довірливі стосунки з дитиною з метою сексуального насильства над нею у реальному житті чи онлайн. Вони можуть змушувати дітей виконувати певні сексуальні дії перед камерою. Злочинці свідомо будують своє спілкування з дитиною так, аби викликати в неї теплі почуття та довіру, показати, що вона цінна та унікальна. Вони можуть прикидатися однолітками дитини, пропонувати роботу моделлю, дарувати подарунки тощо.

Сексторшен– налагодження довірливих стосунків із дитиною в Інтернеті з метою отримання приватних матеріалів, шантажування та вимагання додаткових матеріалів або грошей.

Звертаємо увагу: якщо дитина стала жертвою секстингу, кібергрумінгу чи сексторшену, необхідно звернутися до поліції.

/Files/images/0lto/unnamedпекjpg.jpg

                   /Files/images/0lto/tiger-1576846368.jpg    

Умови доступності закладу освіти для осіб з ООП

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДО

Обладнання та оснащення освітнього процесу у закладі дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону Україну "Про дошкільну освіту", наказу Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти" від 19.12.2017 № 1633
Матеріально-технічна база закладу дошкільної осіти поліпшується за рахунок благодійних внесків спонсорів та фінансування сільської ради. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу – є одним із провідних напрямків роботи закладу. До початку кожного навчального року працівниками та батьками закладу дошкільної освіти проводяться роботи з благоустрою та озеленення території, придбання меблів, поточні ремонти групових та підсобних приміщень, замінюється сантехніка, шпалери, тощо.

1.1. Загальна характеристика закладу дошкільної освіти

В зв'язку з введенням воєнного стану в Україні адреса закладу не вказується

E-mail: zirochka.sadochok@gmail.com

Директор: Юлія Олександрівна ЗАРИЦЬКА

Завідувач господарства: немає

Вихователь-методист: немає

Заклад освіти розташований у типовій двоповерховій будівлі. Введений в експлуатацію у 1972 році, з проектною потужністю на 42 місця (фактична кількість дітей 11).

Територія закладу і розташовані на ній будівлі (приміщення закладу, господарчі приміщення) загальною площею території – 0,3812 га, відповідають санітарним нормам.

Заклад освіти розрахований на 2 групи. У закладі створені належні умови для навчання та виховання дітей.

Кількість приміщень:

1. Навчальні:

– 2 групових приміщення, 1 група - І поверх та 1 - 2 поверх;

- музично-спортивна зала - немає

2. Підсобні:

- Комора для м’якого інвентарю - 1 кімната – І поверх;

- Харчоблок – 1 приміщення - І поверх;

- Комора № 1 (для продуктів) - 1 кімнати (І поверх);

- Комора № 2 – 1 кімната (І поверх);

3. Адміністративні приміщення:

- Кабінет директора – 1 кімната, (2 поверх)

- Кабінет сестри медичної – 1 кімната, (2  поверх)

1.2. Аналіз та технічний стан будівель

Загальна площа будівлі – 0,0360 га. Підвалу в будівлі немає.

Будівля налічує 36 вікон, 1- вітраж та 5 виходів.

В період з 2010 року проведено заміну 26 вікон на металопластикові, 1 вітража, 2 вхідних дерев’яних дверей на металеві, 3 дверей на металопластикові.

Всі роботи виконані за спонсорські кошти та за фінансування сільської ради.

1.3. Покрівля

1.Площа покрівлі 380 м2   , матеріал покрівлі – шифер.

2. Наявність і стан парапетних огорож –відсутні.

3.Правильність прилягання покрівлі до димових труб і парапетів – щільно.

4.Наявність дір і свищів у покрівлі – відсутні.

5.Стан фальців і гребенів – задовільний.

6.Стан покриття покрівлі – задовільний.

7.Наявність сміття на даху та у жолобах – відсутній.

8.Стан  водостічних труб – відсутні.

1.4. Загальна характеристика інженерних мереж

 Водопостачання в закладі відбувається з колодязя, який знаходиться на території закладу. Інженерні мережі в робочому стані, але технічно зношені, бо дитячому садку більше 50-и років.

Опалювальна система - централізована. Температурний режим дотримується. В 2018 році встановлений новий твердопаливний котел VULCAN  SF35.

Санітарно-технічний стан системи водопостачання задовільний.

Каналізація - централізована. Санітарно-технічний стан системи каналізації задовільний (протягом 2020-2021 років проведено ремонт із частковою заміною сантехніки та каналізаційних труб ).

Стан освітлення задовільний, але стан самої системи електропостачання всередині приміщення потребує ремонту та оновлення, так як система експлуатується більше п’ятидесяти років.

1.5. Загальна характеристика території

Загальна площа території – 0,3812 га.

Площа асфальтового покриття складє приблизно 500 м²: - в задовільному стані ( потребує ремонту)

Огорожа – металева, загальною протяжністю 270 пог.м. Складається з металевих секцій розміром 2 х 1.70 м. Кількість секцій – 91 шт. Стан задовільний, завдяки належному догляду (фарбування, частковий ремонт), хоча деякі секції пошкоджені корозією та потребують заміни.

На території закладу дошкільної освіти налічується 68 дерев. Територія зелена, наявна велика кількість квітників та газонів.

На території є ігровий майданчик із 2 альтанками. Технічний стан задовільний, але потребують ремонту.

На ігровому майданчику нараховується 13 спортивних споруд малих архітектурних форм. Стан задовільний. Щорічно проводиться фарбування, але в зв’язку з деформуванням деякі з них потребують заміни. Спортивного майданчика на території закладу не має.

Господарча зона має окремий в’їзд, на якому знаходяться будівлі для господарчих потреб (зберігання вугілля та дров). Стан задовільний, але дах та двері будівлі потребують заміни.

Колодязі комунальних мереж на території закладу в належному стані (4 шт.).

На господарчій території є змурована з цегли, обштукатурена та побілена вигрібна яма для сміття, накрита дерев'яною кришкою.

На території закладу наявне зовнішнє освітлення :

- два стовпи оснащені лампами ( 2 лампи)

Функціонувало  у вечірній та нічний час (на даний час не функціонує через режим тотальної економії).


1.6. Оснащення приміщень навчального закладу

Харчоблок. Приміщення харчоблоку розташовано на першому поверсі з виходом назовні. Укомплектовано необхідним технологічним електрообладнанням, забезпечено системами холодного водопостачання, теплопостачання та каналізації. Вода підігрівається водонагрівачем (бойлер). Стан харчоблоку, його допоміжних приміщень (комора для сухих продуктів – 8,6 м2), обладнання відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Комора для зберігання продуктів облаштована стелажами, 4 побутовими холодильниками, вагами. Для довгострокового зберігання овочів відсутнє спеціальне приміщення, тому овочі привозять постачальники кожні 2 тижні.

Харчоблок забезпечений необхідним кухонним посудом та технологічним обладнанням: столами для обробки продуктів харчування з покриттям з нержавіючої сталі ( напротязі 2019-2021 років).

Медичний кабінет знаходяться на другому поверсі. Забезпечений необхідним медичним обладнанням, що відповідає вимогам Положень про медичний кабінет  Дошкільного навчального закладу. Приміщення відремонтовано в 2021 році .

В медичному кабінеті знаходиться перелік лікарських засобів, виробів медичного призначення для надання невідкладної долікарської допомоги. У кабінеті медичної сестри наявні необхідні меблі (шафа для зберігання документації, шафа для ліків, стіл для стерильних медичних інструментів, ростомір, ваги). Але у медичному кабінеті не має холодильника.

Заклад дошкільної освіти забезпечений комп’ютерним обладнанням в кількості - 1 комп’ютер з підключенням до Інтернет мережі ,  який потребує оновлення, Wi-Fi . Для ефективної роботи з ведення ділової документації  закладу є потреба в придбанні сучасного ноутбуку.

Для покращення освітньої роботи та осучаснення проведення занять з дітьми, культурно-масових заходів, бажано придбання мультимедійного пристрою.

Групові приміщення

У групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей. Групові приміщення забезпечені твердим та м’яким інвентарем, відповідають санітарно - гігієнічним нормам.

У групових приміщеннях створено розвивальне середовище, яке відповідає віковим особливостям дітей, з урахуванням принципів доступності, мобільності, змістовності, варіативності, естетичності, зв’язку з реальним життям. 

До послуг дітей цікаві навчально-розвивальні посібники, сучасні ігри та іграшки, які розміщені в ігрових осередках, і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників.

Заклад дошкільної освіти за батьківські кошти забезпечений самими необхідними господарчими товарами та інвентарем для прибирання приміщень, території закладу. У дошкільному закладі ведеться постійна та планомірна робота щодо матеріально-технічного забезпечення. До участі в покращенні умов перебування дітей активно долучаються батьки. Всі технічні засоби знаходяться в належному технічному стані, поставлені на облік, зберігаються відповідно до санітарно-технічних вимог.

Заклад освіти забезпечений м’яким та твердим інвентарем, посудом та іншими господарчими товарами: придбані іграшки відповідно до віку дітей, спортивний інвентар, методичні посібники, дидактичний матеріал, канцелярські товари.


Немає коментарів:

Дописати коментар